Zwroty, wymiany, reklamacje
Chcesz zwrócić lub wymienić produkt?
Nic prostszego! Skorzystaj z formularza widocznego na stronie zwrotów, aby wskazać zamówienie, a następnie produkty do zwrotu i wybierz satysfakcjonujące Cię opcje.
Aby szybko wymienić produkt na inny, wykonaj zwrot, a następnie złóż i opłać zamówienie nowego produktu. Dzięki temu zwrócimy Ci pieniądze za odesłany produkt, a nowy otrzymasz znacznie szybciej.
Przykładowo, jeżeli chcesz wymienić koszulkę w rozmiarze S na rozmiar M, wykonaj zwrot produktu w mniejszym rozmiarze, a następnie — nie czekając na przetworzenie zwrotu — złóż nowe zamówienie na większy rozmiar.
Chcesz zareklamować produkt?
Jest nam niezmiernie przykro, że otrzymałeś wadliwy produkt. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej usunąć wadę.
Skorzystaj z formularza widocznego na stronie reklamacji, aby wskazać zamówienie oraz produkty do reklamacji. Opisz usterkę, załącz fotografie (jeśli jest to konieczne) i wybierz satysfakcjonujące Cię opcje.
Jeżeli produkt nie posiada wad i chciałbyś go zwrócić lub wymienić na inny, skorzystaj z formularza dostępnego pod tym adresem.
Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz w regulaminie sklepu.